Με αφορμη πραγματικά αυτο το τεραστιο κόστος και αυτη την επιλογή, μου ερχονται συνειρμοί σχετικά με τις επισκευές των περιπολικών και την αδυναμία της ΕΛ.ΑΣ να
προχωρήσει σε λύσεις leasing για τα οχήματά της.

Νομίζω πως η πολιτική ηγεσία θα πρεπει να αντιληφθεί πως σε ένα όχημα συνολικής αξίας 500 € που αποτελεί κίνδυνο - θανατο για ολους, πολίτες και αστυνομικούς, δεν μπορείς να διαθέτεις κάθε μήνα πανω απο 1000€ για να το "επισκευάζεις" στους συνεργαζόμενους μηχανικούς σε κάθε πόλη. Τέλος. Αυτό πρέπει να σταματήσει με κάθε κόστος.

Η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά την πολιτική ηγεσία αν δεν κάνει κάτι. Και πορίσματα του τύπου...κρινουμε ασύμφορη μια επιλογή leasing οταν ολες οι εταιρείες δουλευουν έτσι μου θυμίζουν οτι παμε να κρυφτούμε πίσω απο το δάκτυλο. Μπορεί καποιος να μου απαντήσει τι δουλεια έχουν 50 αυτοκινητα σε ένα ΤΣΦ ? Εκ των οποίων να δουλευουν μονο τα 5 ?????

Είχαμε ήδη προτείνει ως ΠΟΣΥΦΥ την πιλοτική εφαρμογή σε ορισμένες Αστυνομικές Διευθύνσεις και την εναρμόνιση του θεσμικου πλαισίου όπως συμβαίνει ήδη και στα προηγμένα - και οχι μόνον - κράτη της Ευρώπης. Δυστυχώς όμως σθεναρές αποφάσεις .... δεν υπήρξαν και εμεις κρυβόμαστε ακόμη πίσω απο τα ..δακτυλά μας ...
Πηγή bloko.gr