Ένα απίστευτο γραφειοκρατικό αλαλούμ, με βουνά αλληλογραφίας, διαταγών, ενστάσεων και έγγραφων παρεμβάσεων από τις εμπλεκόμενες πλευρές, βρίσκεται εδώ και χρόνια σε εξέλιξη, με φόντο τον φράχτη του Έβρου.
Μετά από τη σχετική διαγωνιστική διαδικασία, το έργο κατασκευής του φράχτη ανατέθηκε τον Νοέμβριο του 2011 σε εργοληπτική εταιρεία, η οποία το ολοκλήρωσε στα τέλη του 2012. Ωστόσο, μόλις έξι μήνες αργότερα, η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Εσωτερικών, διαπίστωσε κακοτεχνίες σε τμήμα του έργου και συγκεκριμένα στο 10% των λεπιδοφόρων συρμάτων (κονσερτινών), οι οποίες είχαν υποστεί διάβρωση. Ακολούθησε ανταλλαγή επιστολών μεταξύ της εταιρείας και του υπουργείου, με πιστοποιήσεις για τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν, οι οποίες όμως μάλλον δεν έπεισαν και σίγουρα δεν αναιρούσαν την υποχρέωση της εταιρείας να αντικαταστήσει τα προβληματικά σημεία του φράχτη.

Στη συνέχεια, προστέθηκε άλλο ένα επεισόδιο στην υπόθεση, με την κατάρρευση τμήματος του φράχτη από τις πλημμύρες του περασμένου Φεβρουαρίου, ζημιά που αποκατέστησε ο στρατός.

Το υπουργείο συνεχίζει μέχρι σήμερα να διεκδικεί την αντικατάσταση των σκουριασμένων συρμάτων του φράχτη, τονίζοντας πως υπάρχει άμεσος κίνδυνος μετάδοσης της οξείδωσης και στα υπόλοιπα τμήματά του.

«… η αποκατάσταση των κονσερτινών, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για τη διασφάλιση του χρόνου ζωής του συνολικού Τεχνητού Εμποδίου», επισημαίνεται στην πρόσφατη απόφαση του ΓΓ Δημόσιας Τάξης, στην οποία τονίζεται προς την εταιρεία πως θα πρέπει να προχωρήσει άμεσα στην αντικατάσταση των συρμάτων.

Πηγη:alexpoli.gr