Θα κατασκευαστούν και νέα παρατηρητήρια με αντιβαλλιστική προστασία...

Ενα μήνα μετά τις αρχικές εργασίες και τα πρώτα μέτρα που κατασκευάστηκαν στην περιοχή των Ψαθάδων, συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό οι εργασίες για την ολοκλήρωση του νέου φράχτη στον Εβρο.

Προχωρούν πυρετωδώς μετά τις γιορτές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς, οι εργασίες κατασκευής του νέου φράχτη στον Εβρο, μήκους 35 χλμ, μεταξύ των χωριών Ψαθάδες Διδυμοτείχου και Κορνοφωλιάς Σουφλίου (φωτογραφίες, επάνω και κάτω, από evros-news.gr).

Οπως φαίνεται στις φωτογραφίες, ένα μήνα μετά τις αρχικές εργασίες και τα πρώτα μέτρα που κατασκευάστηκαν στην περιοχή των Ψαθάδων, εκεί όπου αρχίζει ο νέος φράχτης και συγκεκριμένα στο σημείο που ο ποταμός Εβρος κάνει στροφή στην πορεία του, συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό οι τοποθετήσεις των πασσάλων ύψους 5 μέτρων, πάνω στους οποίους «κουμπώνουν» τα υπόλοιπα κομμάτια.

Εργασίες τοποθέτησης των πασσάλων ύψους 5 μέτρων, πάνω στους οποίους θα «κουμπώσουν» τα υπόλοιπα κομμάτια του φράχτη (φωτογραφία evros-news.gr)

Ο νέος φράχτης θα είναι μήκους 35 χιλιομέτρων, από το ύψος του χωριού Ψαθάδες Διδυμοτείχου έως την περιοχή Κορνοφωλιάς Σουφλίου, όπως μεταδίδει το evros-news.gr (απ΄όπου και οι φωτογραφίες).


Μεταξύ άλλων, προβλέπεται η ανέγερση μεταλλικού κιγκλιδώματος ύψους πέντε μέτρων στο οποίο θα τοποθετηθεί ειδική λαμαρίνα για αποτροπή αναρρίχησης και κονσερτίνα.

Παράλληλα, θα κατασκευαστούν νέα παρατηρητήρια και πιο συγκεκριμένα επτά υπερυψωμένα που θα έχουν αντιβαλλιστική προστασία, θα βελτιωθούν και θα συντηρηθούν τέσσερα φυλάκια και ακόμη τέσσερα παρατηρητήρια.

Ο νέος φράχτης θα έχει μήκος 35 χιλιομέτρων, από το ύψος του χωριού Ψαθάδες Διδυμοτείχου έως την περιοχή Κορνοφωλιάς Σουφλίου (φωτογραφία evros-news.gr)

Διάνοιξη νέων οδών

Επίσης, γίνονται και εργασίες για διάνοιξη νέων οδών επιτήρησης. Σε σημεία όπου θα κριθεί αδύνατο να κατασκευαστούν μόνιμα εμπόδια προβλέπεται δυνατότητα τοποθέτησης φορητών που δεν θα έχουν βαθιά θεμελίωση αλλά θα βασίζονται σε αντίβαρα.

Το κόστος του έργου ανέρχεται κοντά στα 100 εκατ. ευρώ και την ολοκλήρωσή του έχουν αναλάβει οι εταιρείες ΤΕΡΝΑ και Intrakat, ενώ σημαντικά κομμάτια του έχουν δοθεί σε τοπικούς υπεργολάβους.

ΠΗΓΗ    in.gr